Najważniejsze informacje:
- Note 1 – Classic Data
- Kompletna renowacja (Wszystko zgodne z nr VIN)
- Doskonały stan techniczny i wizualny (Niemiecki TUV)
Opis:
BMW E9 to wariant coupé serii E3, który był budowany między grudniem 1968 a grudniem 1975 na zlecenie BMW w fabryce Karmann Rheine. Gama napędzana była wyłącznie sześciocylindrowymi silnikami rzędowymi z serii M30 o pojemności od 2,5 do 3,2 litra i mocy od 150 do 206 KM. Jesienią 1971 roku pojawiło się BMW 3.0 CSi z wtryskiem Bosch D-Jetronic. Model ten ma moc 200 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 220 km/h. Poza tym wygląda oszałamiająco! Jeżeli kiedykolwiek pochyliliście się nad zakupem tego modelu, pewnie wiecie, że jest jednym z najcięższych do renowacji samochodów klasycznych. Przy obecnych cenach usług specjalistów warto więc zainwestować i kupić egzemplarz, którego renowacja została już przeprowadzona. Ten wygląda świetnie, a na dodatek ma szczególny kolor – BMW taiga – to z pewnością jeden z najciekawszych odcieni w ówczesnej palecie BMW. Na licytowanie pozostało Wam już niewiele czasu, więc jeśli szukacie ciekawego egzemplarza, musicie się spieszyć.
Moc jest dostarczana przez 3,0-litrową rzędową szóstkę z wtryskiem paliwa w połączeniu z pięciobiegową manualną skrzynią biegów, a samochód jest wyposażony w 14-calowe koła w stylu Alpina, elektryczny szyberdach, przednie szyby na korbkę, tylne szyby elektryczne, drewniane wykończenia i radio z przyciskiem. Ten 3.0CSi jest obecnie oferowany przez sprzedającego dealera w Niemczech z certyfikatem DEKRA, zdjęciami renowacji i niemiecką rejestracją, która wymienia samochód jako zarejestrowany po raz pierwszy w 1974 roku.
Nadwozie zbudowane przez Karmanna zostało zdemontowane i przemalowane na kolor Taiga Green około 2020 roku. Detale zewnętrzne obejmują elektryczny szyberdach, poczwórne reflektory, sztuczne otwory wentylacyjne przednich błotników i podwójne chromowane lusterka boczne.
14-calowe koła w stylu Alpina są wyposażone w opony 195/70 Vredestein Sprint Classic. Na standardowym kole zapasowym zamontowano oponę 195/70 Fulda Y-2000.
W kabinie znajduje się czarna skórzana tapicerka, dywaniki w kolorze soli i pieprzu oraz drewniane wykończenia na desce rozdzielczej, gałce zmiany biegów i panelach drzwi. Dodatkowe wyposażenie obejmuje przednie szyby na korbkę, elektryczne szyby tylne i radio BMW Bavaria z przyciskiem.
Kierownica z drewnianym obramowaniem zawiera prędkościomierz 240 km/h, obrotomierz, zegar i wskaźniki pomocnicze. Licznik kilometrów wskazuje 2700 kilometrów.
3,0-litrowa rzędowa szóstka M30B30 jest wyposażona we wtrysk paliwa Bosch D-Jetronic i została odświeżona podczas prac w 2020 roku.
Moc jest przekazywana na tylne koła za pośrednictwem pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów.
Zapraszamy do naszego salonu, żeby bliżej obejrzeć ten egzemplarz.
Opis:
Dodatkowo oferujemy pełne przygotowanie do eksploatacji i opiekę nad samochodem:
– zapewniamy kontakt do serwisów z którymi współpracujemy na terenie Polski i zagranicy,
– kompleksowy detailing samochodu, zabezpieczenia ceramiczne,
– transport na terenie Europy i świata,
– opiekę door-to-door,
– doradztwo inwestycyjne w zakresie samochodów i nieruchomości,
– rejestracja na samochód zabytkowy,
– rejestracja samochodu w imieniu klienta,
– pomoc w dalszej odsprzedaży, możliwość wymiany samochodu kupionego u nas na inny z naszej oferty.
Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC + AC.
Zapraszamy do oględzin w naszym salonie przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie.
Film i Galeria:
Specyfikacja pojazdu:
Rok produkcji | 1973 |
Marka | BMW |
Model | E9 3.0 csi |
Kolor | Taiga Green |
Silnik | 3.0 |
Przebieg (km) | 2500 km |