BMW 535i E12

Najważniejsze informacje:

  • Silnik M90 z chłodnicą oleju (od pierwszego M5)
  • Bogate wyposażenie!
  • Auto w doskonałym stanie i gotowe do jazdy

Opis:

Projekt jego karoserii to dzieło Francuza, Paula Bracq’a, mocno inspirowane concept carem BMW 2002ti Garmich z 1970 roku, zaprojektowanym przez Marcello Gandiniego ze studio Bertone. To właśnie w tych latach rodził się obecny wizerunek BMW, jako marki o sportowym charakterze. Dość powiedzieć, że ten model w czasach swojej młodości był konkurentem Mercedesa W114/5, choć dziś odbieramy te auta jako wozy z zupełnie różnej epoki. BMW ma doskonały układ jezdny i miało też szeroką paletę silników, wśród których był i takie, które zawsze kochali fani dynamicznej jazdy. Topową jednostką w tej generacji był silnik z modelu M535i o fabrycznym oznaczeniu M90, czyli sześciocylindrowe 3,5 l o mocy 217 KM, i dokładnie taki silnik pracuje tu pod maską. Dodatkowo ten egzemplarz może zauroczyć stanem zachowania i zestawieniem kolorystycznym, doskonale odzwierciedlającym klimat lat 70. ubiegłego wieku.

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– centralny zamek,
– oryginalne radio,
– zielone szyby,
– jasne sztruksowe wnętrze,
– felgi turbinowe
– silnik M90 z chłodnicą oleju.

Ten egzemplarz BMW E12 pochodzi z Włoch. Auto do tej pory przejechało jedynie 94 tys. km. Biorąc pod uwagę palące włoskie słońce, często spotyka się łuszczący lakier bezbarwny. Tak było i w tym przypadku, więc auto zostało polakierowane ponownie, aby wyglądało tak pięknie jak na to zasługuje. Samochód nie był naprawiany blacharsko (nie miał przygód) i nie ma ani grama rdzy. Spód samochodu wygląda jak nowy.

BMW według nr VIN to BMW 528i i oryginalnie już ta wersja zachwyca, ale poprzedni właściciel zmienił mu na nowy silnik z M535i z tamtych czasów, który niczym wizualnie się nie rożni od oryginalnego M30 528i. Oprócz wzrostu mocy, dodatkową korzyścią jest przełożona manualna skrzynia biegów Getrag z jedynką do tyłu.

Co warto podkreślić, slniki M30 i M90 niczym się nie różnią zewnętrznie. Mają praktycznie taką samą konstrukcję i osprzęt – M90 ma dodatkowo chłodnicę oleju. W dzisiejszych czasach byłoby to niemożliwe, żeby znaleźć nowy taki silnik, bo już nie sprzedaje się nowych silników, a M535i nie rozbiera się na części.

Biorąc to pod uwagę, konfiguracja tego samochodu jest unikalna, na ten moment jest to jedyna taka oferta w Europie.

Dodatkowo oferujemy pełne przygotowanie do eksploatacji i opiekę nad samochodem:
– zapewniamy kontakt do serwisów z którymi współpracujemy na terenie Polski i zagranicy,
– kompleksowy detailing samochodu, zabezpieczenia ceramiczne,
– transport na terenie Europy i świata,
– opiekę door-to-door,
– doradztwo inwestycyjne w zakresie samochodów i nieruchomości,
– rejestracja na samochód zabytkowy,
– rejestracja samochodu w imieniu klienta,
– pomoc w dalszej odsprzedaży, możliwość wymiany samochodu kupionego u nas na inny z naszej oferty.

Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC + AC.
Zapraszamy do oględzin w naszym salonie przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie.

Film i Galeria:

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– centralny zamek,
– oryginalne radio,
– zielone szyby,
– jasne sztruksowe wnętrze,
– felgi turbinowe
– silnik M90 z chłodnicą oleju.
Call Now Button