Alpha Mercedes SL – Classic Cars Warsaw

Alpha Mercedes SL

Najważniejsze informacje:

Opis:

Sobiesław Zasada w 1977 roku założył w Krakowie firmę polonijną Alpha, przedsiębiorstwo, które dzisiaj działa jako Alpha Technology. Firma rozpoczyna swoją działalność od produkcji zamków błyskawicznych i wraz z rozwojem wprowadza przetwórstwo tworzyw sztucznych, a nawet laserową obróbkę i numeryczne gięcie blach, galwanizację oraz spawanie metali. Współpraca Zasady z Porsche AG i Mercedes-Benz oraz możliwości produkcyjne firmy, zaowocowały pomysłem stworzenia w zakładach Alpha samochodów spalinowych dla dzieci. W ofercie znalazły się oczywiście Mercedes i Porsche, ale także BMW, Jeep czy Jaguar. W latach 80., 90., i dwutysięcznych powstało około 2 tysięcy egzemplarzy samochodów spalinowych dla dzieci. Niestety ich wygórowana cena spowodowała, że głównym rynkiem zbytu było USA i kraje bliskiego wschodu. Dziś mamy okazję zaprezentować pięknego Mercedesa SL, wyposażonego w manualną skrzynię biegów, sprzęgło, hamulec, gaz, resorowane zawieszenie, oświetlenie a nawet klakson! Ten niesamowity junior może być nie tylko wspaniałym wstępem w świat motoryzacji dla nowego pokolenia, ale także ciekawym okazem kolekcjonerskim.

Mercedes 500 SL Mini firmy Alpha to prawdziwy rarytas nie tylko dla dzieci, ale również dla dorosłych kolekcjonerów. Wyprodukowany w latach 80-tych egzemplarz jest ceniony nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Samochodzik zachowany w świetnym stanie wizualnym i technicznym. Silnik Hondy z bezpośrednim napędem.

Czterocylindrowy silnik rzędowy z potrójnie łożyskowanym wałem korbowym i równoległymi zaworami w głowicy ma boczny wałek rozrządu napędzany przez koło czołowe z kołem zębatym wykonanym z żywicy fenolowej wzmocnionej tkaniną (Novotex). Kolektor dolotowy jest częścią głowicy cylindrów; gaźnik jest osadzony kołnierzowo na pokrywie zaworów. Sprzęgło uruchamiane hydraulicznie było wówczas nowością. Czterobiegowa skrzynia biegów z przełożeniem na kolumnie kierownicy jest w pełni zsynchronizowana.

Kosztując 7265 DM, Isabella była droższa niż Opel Rekord czy Ford 12 M, ale tańsza niż Mercedes 180.

Nasz Borgward Isabella nigdy nie przechodził napraw blacharskich, została jedynie okołol 10 lat temu przelakierowany na oryginalny kolor. Wnętrze jest nietknięte w oryginalnym stanie. Silnik i skrzynia biegów oraz wszystkie inne podzespoły zostały sprawdzone i są w idealnym stanie.

Dodatkowo oferujemy pełne przygotowanie do eksploatacji i opiekę nad samochodem:
– zapewniamy kontakt do serwisów z którymi współpracujemy na terenie Polski i zagranicy,
– kompleksowy detailing samochodu, zabezpieczenia ceramiczne,
– transport na terenie Europy i świata,
– opiekę door-to-door,
– doradztwo inwestycyjne w zakresie samochodów i nieruchomości,
– rejestracja na samochód zabytkowy,
– rejestracja samochodu w imieniu klienta,
– pomoc w dalszej odsprzedaży, możliwość wymiany samochodu kupionego u nas na inny z naszej oferty.

Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC + AC.
Zapraszamy do oględzin w naszym salonie przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie.

Film i Galeria:

Call Now Button